
- 1 Předběžná ustanovení
- Internetový obchod svararena.cz dostupný na internetové adrese Provozovatelem www.svararena.cz je společnost PEMAT CZECHIA s.r.o., zapsaná ve veřejném rejstříku - Justice.cz pod identifikačním číslem - 14042576
- Tento Řád je určen Spotřebitelům i Podnikatelům využívajícím Obchod a definují pravidla používání Internetového obchodu a Internetového obchodu. pravidla a způsob uzavírání prodejních smluv se zákazníkem na dálku prostřednictvím obchodu.
- 2 Definice
- Spotřebitel - fyzická osoba uzavírající s Prodávajícím v rámci Obchodu smlouvu, jejíž předmět přímo nesouvisí s její obchodní nebo profesní činností.
- Prodávající – společnost PEMAT CZECHIA s.r.o.
- Zákazník – jakýkoli subjekt nakupující prostřednictvím Obchodu.
- Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, jejíž zvláštní zákon přiznává právní způsobilost, vykonávající vlastním jménem ekonomickou činnost využívající Obchod.
- Obchod – internetový obchod provozovaný Prodávajícím na internetové adrese www.svararena.cz
- dálku - smlouva uzavřená se Zákazníkem v rámci organizovaného systému uzavírání smluv na dálku (v rámci Obchodu), bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran, s výhradním použitím jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku až do uzavření smlouvy včetně.
- Řád - tento Řád obchodu.
- Objednávka – prohlášení Zákazníka o vůli podané prostřednictvím Objednávkového formuláře a směřující přímo k uzavření Smlouvy o prodeji Produktu nebo Produktů s Prodávajícím.
- Zákaznický účet v Obchodě, obsahuje údaje poskytnuté Zákazníkem a informace o jím zadaných Objednávkách v Obchodě.
- Registrační formulář – formulář dostupný v Obchodě, který vám umožní vytvořit Účet.
- Objednávkový formulář – interaktivní formulář dostupný v Obchodě, který umožňuje zadat Objednávku, zejména přidáním Produktů do košíku a definováním podmínek kupní smlouvy, včetně způsobu doručení a platby.
- Nákupní košík - prvek softwaru Obchodu, ve kterém jsou viditelné Produkty vybrané k nákupu a dále je možné zjišťovat a upravovat údaje objednávky, zejména množství produktů.
- Produkt - movitá věc / služba dostupná v Obchodě, která je předmětem Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
- Prodejní smlouva – smlouva o prodeji Produktu uzavřená nebo uzavřená mezi Zákazníkem a Prodávajícím prostřednictvím Internetového obchodu. Kupní smlouvou se dále rozumí - dle vlastností Produktu - smlouva o poskytování služeb a smlouva o konkrétním díle.
- 3 Kontakt s obchodem
- Adresa prodávajícího: ul. Varšavská 253/9a, Hulváky, 709 00 Ostrava
- E-mail prodávajícího: svararena@gmail.com
- Telefon prodávajícího: 605-588-422
- Bankovní účet prodávajícího 6137767349/0800 (Česká spořitelna)
- Zákazník může s prodávajícím komunikovat pomocí adresy a telefonního čísla uvedených v tomto odstavci.
- Zákazník může s prodávajícím komunikovat telefonicky od pondělí do pátku v době od 8 do 16 hodin.
- Zákazník může komunikovat e-mailem s Prodávajícím 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- 4 Technické požadavky
K používání Obchodu, včetně procházení sortimentu Obchodu a zadávání objednávek Produktů, potřebujete:
- koncové zařízení s přístupem k internetu a webový prohlížeč jako je Google Chrome, Mozilla Firefox atd.,
- aktivní e- poštovní účet (e-mail),
- povoleny soubory cookie,
- nainstalován FlashPlayer.
- 5 Obecné informace
- Prodávající v maximálním rozsahu povoleném zákonem nenese odpovědnost za jakákoli narušení, včetně přerušení fungování obchodu, způsobená vyšší mocí, nezákonným jednáním třetích stran nebo nekompatibilitou Internetového obchodu s Technickou infrastrukturou zákazníka.
- Prohlížení sortimentu Obchodu nevyžaduje vytvoření účtu. Objednávání Produktů v sortimentu Obchodu Zákazníkem je možné buď po vytvoření Účtu v souladu s ustanovením § 6 Pravidel , nebo poskytnutím nezbytných osobních a adresních údajů umožňujících vyřízení Objednávky bez vytvoření Účtu.
- Ceny uvedené v Obchodě jsou hrubé ceny (včetně DPH).
- Konečná (konečná) částka k úhradě Zákazníkem se skládá z ceny za Produkt a nákladů na dodání (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovné), o kterých je Zákazník informován na webových stránkách Obchodu při zadávání Objednávky. , a to i při vyjádření vůle být vázán kupní smlouvou.
- V případě Smlouvy o předplatném nebo poskytování služeb na dobu neurčitou je konečnou (konečnou) cenou celková cena včetně všech plateb za zúčtovací období.
- Pokud povaha předmětu smlouvy neumožňuje, soudě přiměřeně, předem kalkulovat konečnou cenu, informace o způsobu, jakým bude cena kalkulována, jakož i poplatky za dopravu, dodání, poštovní služby a jiné náklady, budou uvedeny v Obchodě v popisu produktu.
- 6 Vytvoření účtu v obchodě
- Chcete-li vytvořit účet v obchodě, musíte vyplnit registrační formulář. Je nutné uvést následující údaje
- e-mailovou adresu,
- heslo,
- Vytvoření účtu v Obchodě je zdarma.
- Přihlášení k Účtu se provádí zadáním přihlašovacího jména a hesla nastaveného v Registračním formuláři.
- Zákazník může kdykoli bez udání důvodu a bez jakýchkoli poplatků smazat Účet zasláním příslušné žádosti Prodávajícímu, zejména e-mailem nebo písemně na adresy uvedené v § 3.
- 7 Pravidla odesílání
objednávky Abyste mohli zadat Objednávku, musíte se:
- přihlásit se do Obchodu (volitelné);
- vyberte Produkt, který je předmětem Objednávky, a poté klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“ (nebo ekvivalent);
- přihlásit se nebo využít možnost zadat Objednávku bez registrace;
- pokud byla zvolena možnost Objednávky bez registrace - vyplňte Objednávkový formulář zadáním údajů o příjemci Objednávky a adresy, na kterou má být Produkt doručen, zvolte typ zásilky (způsob doručení Produktu ), zadejte fakturační údaje, pokud se liší od údajů o příjemci,
- klikněte na tlačítko „Objednat a zaplatit“ / klikněte na tlačítko „Objednat a zaplatit“ a objednávku potvrďte kliknutím na odkaz zaslaný v e-mailu,
- vyberte si jednu z dostupných způsobů platby a v závislosti na způsob platby uhraďte objednávku ve stanovené lhůtě, s výhradou § 8 bod 3.
- 8 Nabízené způsoby doručení a platby
- Zákazník může využít následující způsoby doručení nebo vyzvednutí objednaného Produktu :
- dobírku,
- Osobní odběr možný na adrese: Československé armády 367, 735 51 Bohumín-Pudlov, Česká republika
- způsoby platby:
- Dobírka
- Platba bankovním převodem na účet prodávajícího
- Elektronické platby („Subjekt poskytující online platební služby je Blue Media SA“)
- Platební karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Podrobné informace o způsobech doručení a akceptovaných způsobech platby naleznete na webových stránkách Obchodu.
- 9 Plnění kupní smlouvy
- K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dojde poté, co zákazník provede objednávku pomocí objednávkového formuláře v internetovém obchodě v souladu s § 7 Pravidel.
- Po zadání Objednávky Prodávající neprodleně potvrdí její přijetí a zároveň Objednávku akceptuje k realizaci. Potvrzení přijetí Objednávky a její přijetí k realizaci probíhá zasláním odpovídajícího e-mailu Zákazníkovi na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou při zadávání Objednávky, která obsahuje minimálně prohlášení Prodávajícího o přijetí Objednávky a jeho přijetí k realizaci a potvrzení uzavření kupní smlouvy. Po obdržení výše uvedeného e-mailu zákazníkem je mezi zákazníkem a prodávajícím uzavřena kupní smlouva.
- Pokud Zákazník zvolí:
- platbu bankovním převodem, elektronickou platbu nebo platbu kreditní kartou, je Zákazník povinen provést platbu do 7 kalendářních dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy – jinak bude objednávka zrušena.
- platba na dobírku při dodání, je Zákazník povinen provést platbu při dodání.
- platba v hotovosti při osobním odběru, je Zákazník povinen provést platbu na dobírku do 1 dne ode dne obdržení informace o připravenosti zásilky k vyzvednutí.
- Pokud Zákazník zvolil jiný způsob doručení než osobní odběr, bude Produkt Prodávajícím odeslán ve lhůtě uvedené v jeho popisu (s výhradou odstavce 5 této části), a to způsobem, který Zákazník zvolil při zadávání Objednávky.
- Pokud objednáváte Produkty s různými dodacími lhůtami, je termínem dodání nejdelší daný termín. V případě objednání Produktů s různými dodacími lhůtami má Zákazník možnost požádat o dodání Produktů po částech nebo dodání všech Produktů po dokončení celé objednávky.
- Počátek lhůty dodání Produktu Zákazníkovi se počítá takto:
- Pokud Zákazník zvolí způsob platby bankovním převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou - ode dne připsání částky na bankovní účet Prodávajícího.
- Zvolí-li Zákazník způsob platby na dobírku - ode dne uzavření Kupní smlouvy,
- zvolí-li Zákazník osobní odběr Produktu, bude Produkt připraven k odběru Zákazníkem ve lhůtě uvedené v popisu Produktu. Zákazník bude Prodávajícím dodatečně informován o připravenosti Produktu k odběru zasláním příslušného e-mailu na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou při zadávání Objednávky.
- V případě objednání Produktů s různými termíny připravenosti k odběru je datem připravenosti k odběru nejdelší daný termín.
- Počátek doby připravenosti Produktu k vyzvednutí Zákazníkem se počítá takto:
- Pokud Zákazník zvolí způsob platby bankovním převodem, elektronickou platební kartou nebo platební kartou - ode dne připsání částky na bankovní účet Prodávajícího.
- Pokud zákazník zvolí způsob platby v hotovosti při osobním odběru - ode dne uzavření kupní smlouvy.
- Výrobek je dodáván na území České republiky. V případě zaslání mimo ČR kontaktujte e-mailovou adresu ceo@pematsc.pl
- Doručení Produktu Zákazníkovi je zpoplatněné, pokud kupní smlouva nestanoví jinak. Náklady na dodání produktu (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovní služby) jsou zákazníkovi uvedeny na webových stránkách internetového obchodu v záložce „Náklady na doručení“ a při zadávání objednávky, včetně případů, kdy zákazník vyjádří svou vůli být vázán prodejem. Dohoda.
- Osobní odběr Produktu Zákazníkem je zdarma.
- 10 Právo na odstoupení od smlouvy
- Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
- Během lhůty uvedené v odd. 1 začíná dodáním Produktu Spotřebiteli nebo jím určené osobě jiné než přepravci.
- V případě smlouvy, která se vztahuje na mnoho produktů, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech, datum uvedené v odstavci 1 běží od dodání poslední položky, šarže nebo dílu.
- V případě Smlouvy, která spočívá v pravidelném doručování Produktů po stanovenou dobu (předplatné), datum uvedené v odst 1 běží od převzetí první věci.
- Spotřebitel může odstoupit od smlouvy zasláním prohlášení o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od Smlouvy stačí, aby Spotřebitel zaslal své vyjádření před uplynutím této lhůty.
- Vyjádření je možné zaslat klasickou poštou, faxem nebo elektronicky zasláním vyúčtování na e-mailovou adresu prodávajícího nebo odesláním vyúčtování na webové stránce prodávajícího - kontaktní údaje prodávajícího jsou uvedeny v § 3. Vyúčtování lze podat také dne formulář, jehož vzor je přílohou č. 1 těchto předpisů a přílohou zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele, není však povinný.
- Pokud spotřebitel zašle prohlášení e-mailem, prodávající neprodleně zašle spotřebiteli na e-mailovou adresu uvedenou spotřebitelem potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
- Důsledky odstoupení od Smlouvy:
- V případě odstoupení od Smlouvy uzavřené na dálku se Smlouva považuje za neplatnou.
- V případě odstoupení od smlouvy prodávající neprodleně vrátí spotřebiteli, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, všechny jím zaplacené platby, včetně nákladů na dodání zboží, s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu dodání zvoleného spotřebitelem, jiného než nejlevnějšího standardního způsobu dodání nabízeného prodávajícím.
- Vrácení peněz bude Prodávajícím provedeno stejnými platebními metodami, které byly použity Spotřebitelem v původní transakci, pokud Spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným řešením, které pro něj nebude znamenat žádné náklady.
- Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud neobdrží produkt zpět nebo dokud mu nebude předložen důkaz o jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.
- Spotřebitel by měl vrátit Produkt na adresu Prodávajícího uvedenou v těchto Pravidlech neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Prodávajícího informoval o odstoupení od Smlouvy. Lhůta bude dodržena, pokud Spotřebitel zašle Produkt zpět do 14 dnů.
- Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení Produktu, včetně nákladů na vrácení Produktu, pokud Produkt nemohl být vrácen pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Spotřebitel je odpovědný pouze za snížení hodnoty Produktu v důsledku jeho používání jiným způsobem, než bylo nutné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Produktu.
- Pokud z důvodu povahy Produktu nelze vrátit běžnou poštou, informace o tom, stejně jako o nákladech na vrácení Produktu, budou uvedeny v popisu Produktu v Obchodě.
- Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nemá Spotřebitel ve vztahu ke Smlouvě:
- ve které je předmětem služby nepřefabrikovaná věc, vyrobená podle specifikace Spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,
- ve které předmětem služby je věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, byl-li po dodání otevřen obal,
- ve kterém je předmětem služby věc, která podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu použitelnosti,
- pro poskytování služeb, pokud Prodávající plně poskytl službu s výslovným souhlasem Spotřebitel, který byl před zahájením poskytování služby informován, že po provedení služby Prodávajícím, ztratí právo odstoupit od Smlouvy,
- ve které cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, nad nimiž nemá Prodávající kontrolu a která může být krok před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy,
- kde předmětem služby jsou věci, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi,
- u kterých jsou předmětem služby alkoholické nápoje, cena které byly sjednány při uzavření kupní smlouvy a jejichž dodání může proběhnout až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, nad nímž nemá prodávající kontrolu a
- na kterém je předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl balíček po dodání otevřen,
- pro doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném, j. pro dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, bylo-li plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co jej prodávající informoval o ztrátě práva na výtky z dohody,
- 11 Reklamace a záruka
- Kupní smlouva se vztahuje na nové Produkty.
- Prodávající je povinen dodat zákazníkovi věc bez vad.
- V případě vady zboží zakoupeného u Prodávajícího má Zákazník právo na reklamaci dle ustanovení o záruce v občanském zákoníku. Je-li Klientem Podnikatel, strany vylučují odpovědnost ze záruky.
- Stížnosti je třeba podávat písemně nebo elektronicky na adresy prodávajícího uvedené v těchto Pravidlech.
- Do stížnosti se doporučuje uvést mj. stručný popis vady, okolnosti (včetně data) jejího vzniku, údaje o zákazníkovi, který reklamaci uplatňuje a požadavek zákazníka v souvislosti s vadou zboží.
- Prodávající odpoví na reklamaci neprodleně, v případě, že je zákazníkem spotřebitel, nejpozději do 14 dnů. Pokud je Zákazník Spotřebitel a Prodávající na reklamaci neodpoví do 14 dnů, má se za to, že žádost Zákazníka byla považována za oprávněnou.
- Zboží vrácené v rámci reklamačního řízení zašlete na adresu uvedenou v § 3 tohoto řádu.
- Pokud byla na Produkt poskytnuta záruka, budou informace o něm, stejně jako jeho obsah, uvedeny v popisu Produktu v Obchodě.
- 12 Osobní údaje v Internetovém obchodě
- Správcem osobních údajů Zákazníků shromážděných prostřednictvím Internetového obchodu je Prodávající.
- Osobní údaje zákazníků shromážděné správcem prostřednictvím internetového obchodu jsou shromažďovány za účelem realizace kupní smlouvy, a pokud zákazník souhlasí, také pro marketingové účely.
- Příjemci osobních údajů Zákazníků Internetového obchodu mohou být:
- V případě Zákazníka, který využívá Internetový obchod se způsobem doručení poštou nebo kurýrem, Správce poskytuje shromážděné osobní údaje Zákazníka zvolenému přepravci popř. zprostředkovateli provádějícímu přepravu na žádost Správce.
- V případě Zákazníka, který využívá Internetový obchod způsobem elektronických plateb nebo platební kartou, poskytuje Správce shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému subjektu obsluhujícímu výše uvedené platby v Internetovém obchodě.
- Zákazník má právo k přístupu ke svým údajům a na jejich opravu.
- Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, avšak neposkytnutí osobních údajů uvedených v Pravidlech nezbytných k uzavření kupní smlouvy má za následek nemožnost uzavření této smlouvy.
- 13 Závěrečná ustanovení
- Smlouvy uzavírané prostřednictvím Internetového obchodu se uzavírají v českém jazyce.
- Prodávající si vyhrazuje právo změnit Řád z důležitých důvodů, kterými jsou: změny právních předpisů, změny způsobu platby a dodání - v rozsahu, v jakém tyto změny ovlivní implementaci ustanovení tohoto Řádu. O každé změně bude Prodávající Zákazníka informovat minimálně 7 dní předem.
- V záležitostech, na které se nevztahují tyto předpisy, se použijí obecně platná ustanovení polského práva, zejména: občanský zákoník; zákon o poskytování elektronických služeb; zákon o právech spotřebitele, zákon o ochraně osobních údajů.
- Zákazník má právo využít mimosoudní prostředky k vyřízení reklamace a zjednání nápravy. Za tímto účelem může podat stížnost prostřednictvím online platformy EU ODR dostupné na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
