Oznámení a reklamace

Zásady podávání stížností v našem internetovém obchodě jsou založeny na poskytování plné spokojenosti našich zákazníků s jejich nákupy. Pokud obdržíte vadné nebo nevyhovující zboží, máte právo na reklamaci.

Co když produkt dorazil poškozený?

Pokud váš produkt dorazí poškozený, máme tři možnosti, jak problém vyřešit:

  1. Snížení ceny (doporučeno pro drobná poškození, která výrazně neovlivňují používání zařízení, např. poškrábaný nebo promáčknutý kryt, zlomené nohy v zařízení atd.)
  2. Výměna výrobku za nový, bez závad
  3. Vrácení produktu


Co když jsem obdržel jiný produkt, než jsem si objednal?

V tomto případě pravděpodobně došlo k chybě při balení vaší objednávky v našem skladu. Pokud obdržíte jiný produkt, než jste si objednali, postupujte takto:

  1. Proveďte fotodokumentaci přijatých výrobků.
  2. Převzaté zboží zabalte tak, aby bylo připraveno k vyzvednutí kurýrem.
  3. Fotodokumentaci spolu s adresou vyzvednutí zašlete na naši e-mailovou adresu: svararena@gmail.com.

Jakmile kurýr vyzvedne chybně dodané zboží, zašleme vám správné zboží.

Co když zařízení, které jsem obdržel, nefunguje tak, jak by mělo?

Poměrně často dostáváme reklamace výrobků, které jsou plně funkční, ale problém je způsoben například nesprávným připojením zařízení nebo nesprávným nastavením jeho parametrů. Před podáním reklamace si proto prosím zkontrolujte, zda je zakoupené zařízení správně připojeno a nakonfigurováno tak, aby fungovalo.

Objednal jsem si vybavení, ale nemám příručku v mém jazyce. Co teď?

Ke všem produktům, které prodáváme, dodáváme návody v sedmi jazycích, a to v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině, italštině, češtině, slovenštině a polštině. Pokyny naleznete v části Uživatelské příručky. U nově přidaných položek do obchodu nemusí být uživatelská příručka ještě dostupná ke stažení. Pokud jste tedy návod nenašli, neváhejte nás kontaktovat. Uděláme, co bude v našich silách, abychom upřednostnili překlad konkrétního modelu do konkrétního jazyka a na vaši žádost zašleme přeložený manuál.

Co když určitá funkce na mém zařízení nefunguje?

Před podáním reklamace si prosím přečtěte sekci Řešení problémů, kde naleznete odpovědi na nejčastější problémy s provozem u nás zakoupených zařízení.

Chcete-li podat stížnost, postupujte takto:

  1. Připravte si fotografickou nebo video dokumentaci.
  2. Vyplňte formulář dostupný na této adrese a připojte foto nebo video dokumentaci.
  3. Pokud nemůžete přiložit dokumentaci, zašlete ji prosím přímo na naši e-mailovou adresu: svararena@gmail.com.
  4. Počkejte na náš kontakt.

Jaké údaje musím uvést ve formuláři stížnosti?

Abychom mohli vaši stížnost posoudit co nejdříve, uveďte prosím ve formuláři stížnosti následující údaje:

  1. Číslo objednávky (obdrželi jste ho v e-mailu s potvrzením objednávky)
  2. Název inzerovaného produktu
  3. Popis závady nebo nesouladu s popisem
  4. Fotografie nebo videa zobrazující závadu.
  5. Vaše očekávání ohledně reklamace (vrácení peněz, výměna za nový výrobek nebo snížení ceny výrobku).

Jaký je proces reklamace?

V závislosti na typu reklamace a vašich očekáváních se pokusíme problém vyřešit na dálku, pokud to bude možné. Pokud to však není možné, vyzvedneme od vás inzerovaný produkt.

Po obdržení stížnosti náš tým zprávu pečlivě analyzuje a podnikne kroky k vyřešení problému. Pokud bude reklamace shledána oprávněnou, nabídneme zákazníkovi možnost výměny zboží za nové, vrácení peněz nebo snížení ceny zboží.

Pokud dojde k vadě během přepravy, například rozlití kapaliny, prasknutí plastu nebo deformaci výrobku, je nutné, aby zákazník sepsal protokol o škodě s dopravcem. V opačném případě nebude reklamace kladně vyřízena.

Jaké náklady musím vynaložit na podání stížnosti?

Veškeré náklady související s reklamací, např. náklady na dopravu inzerovaného produktu, hradí náš obchod.



Nutno podotknout, že reklamace jsou brány v úvahu pouze v případě vadných nebo nevyhovujících výrobků.

Pokud byl výrobek poškozen v důsledku nesprávného používání nebo používání v rozporu s doporučením výrobce, nebude reklamace uznána. V takové situaci obchod neručí za vadu produktu a jako zákazník nesete veškeré náklady na doručení spojené s uplatněním reklamace, tedy náklady na doručení zboží do našeho servisu a náklady na vrácení produktu. tobě.

Zavázali jsme se poskytovat našim zákazníkům nejvyšší kvalitu služeb a podpory. Veškeré problémy spojené s nákupem se proto snažíme co nejlépe řešit. Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy týkající se vaší reklamace, kontaktujte prosím naše oddělení zákaznických služeb.

Zaloguj się
Zapomněli jste heslo? Vytvořit účet
nahoru
Obchod je v režimu náhledu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium